Sunday, February 11, 2007

Från tio skinande fingertoppar

Har Snoop Dogg i lurarna just nu, eftersom jag kom på att jag inte hört hans senaste album. Och det skulle ju vara lite fånigt att inte känna till låtarna när man går på konsert. Den 9/3 är dagen med stort S! Att dessutom Mr Meth, Wu Tang Clan's finest, Method Man, kommer till Nosturi den 30/3 gör ju månaden om möjligt ännu bättre.

I helgen var jag i Tallinn på spa. Det var manligt. Jag fick också mitt livs första manikyr. Det var om möjligt ännu manligare. Manikyrissan verkade måttligt intresserad av sitt hantverk under största delen av halvtimmen, men i någon skede verkade hon komma på att hon arbetade på en killes händer och började fnissa, och när hon var klar frågade hon på rysk-finska, med ett illa dolt skratt, om jag ville ha nagellack också. Näe, inte den här gången tyckte jag.

No comments: