Monday, December 26, 2005

Julmusik

Firade jul med min syster Åsa på Phuket. Halva Sverige var där med oss.

Jag gav mig själv en julklapp genom att förnya mitt musikförråd. Ett urval:
D-12: D-12 World (Jag tycker den är rolig, vilket antagligen betyder att alla utom Kaj ska undvika den som pesten.)
The Chemical Brothers: Push the Button (Jag skyller på dåligt inflytande från mina club lovin’ brittiska resekamrater.)
Alanis Morissette: Jagged Little Pill Unplugged (Återuppväcker lite minnen från högstadiet. Inte för att jag förstår vad jag såg i den på den tiden, men den opluggade versionen är riktigt trevlig.)
Method Man: Tical 0: The Prequel (Redman är där, Snoop är där, Ghostface är där, Ludacris är där. Och Meth är i toppform.)

2 comments:

Anonymous said...

(Det här inlägget kom också fram den 29.12). Måste skriva lite till (varför i helvete skriver jag alltid hit lite berusad?). Har du redan introducerat Lil' John åt Syd-östra Asien? Jag anser att det är på tiden att de får veta vad Crunk-Juice är...YEAH!WHAT!

---fille

Henrik said...

Jag försöker spela Lil' John åt alla jag möter, men mycket få (läs inte en enda) förstår hur seriös och djupgående musik det är... WHAT!?

Ibland skriver jag flera inlägg innan jag postar dem hit, och då brukar jag ändra datumen på dem lite så de ska spegla ungefär när det jag skriver om hände. Så därför.

YEAH!? OKEY!!

(Ursäkta alla som inte förstår vad vi ropar om. Lyssna på Lil' John and the East Side Boyz så förstår ni mera.)