Wednesday, March 14, 2007

Spännande tider

Det är alltså spännande tider just nu. Inte bara för att jag borde få prosemi klart i dagarna, och jag fortfarande håller på med en tredje transkribering. Det är också spännande för att det på lördag bär av till Tallinn för en efterlängtad återförening. Och inte minst för att jag i morgon ska på första föreläsningen av Management and Philosophy med doktor Klaus Harju, och jag fortfarande inte vet om den äger rum kl 8.30-12.00 eller 12.30-16.00.

Jag kan också, denna spännande dag till ära, framföra tre absoluta sanningar: 1) ingen lagar så goda omeletter som jag, 2) ingen har ätit så många omeletter som jag den senaste veckan, och 3) ägg är billigt. Lägg det bakom örat. Nu återgår jag till transkriberandet. Whut!

(Disclaimer: This post was instigated by Lilla Mia.)

1 comment:

Anonymous said...

Jee! :) Äntligen något att läsa mellan gradu-skrivandet.. Vi ses imorgon!